Jak jsme připravili pohádkovou svatbu s opravdu velkým rozpočtem pro zahraniční snoubence

DEN 1.
Setkání s nevěstou, zapisujeme si všechny přání a představy
DEN 10.
Snoubencům posíláme návrhy na místa obřadu a hostiny, odkazy na naše prověřené dodavatele
DEN 20. – 35.
Návštěva zámku Lednice, finální rozhodnutí – obřad bude přímo v zámku, party potom v party stanu u zadního nádvoří.
Komunikace s úžasnou paní kastelánkou, paní Holáskovou, aby nás pustila do tyrkysového sálu a uzavřela nám celou zadní část zámku, včetně I. Okruhu
DEN 34. – 49.
Sepisujeme soupisy, kalkulaci a nabídku. Kondiční lekce angličtiny – šprtáme a šprtáme. K nám na Moravu přiletí hosté ze 14 různých zemí
DEN 50.
Paní grafička z nás šílí – musíme z ní dostat to nejlepší, potřebujeme opravdu originální a luxusní svatební tiskoviny
DEN 74.
Skypový hovor do Švédska. Konečně jsme poznaly i pana ženicha a procvičily angličtinu v akci. A už konečně víme, že to nebude jen taková lecjaká svatba:-)
DEN 115.
Dáváme dohromady všechny dodavatele – catering, DJ, cukrářka, bezpečností agentura, ohňostroj, program pro děti, květiny, svatební šaty, šaty pro družičky, kočár pro nevěstu, hudba na obřad, oddávající v anglickém jazyce, fotokoutek, převoz hostů, ubytování, moravský sklípek s cimbálovou muzikou, průvodce  a … a…. no opravdu všechny. A stále šprtáme anglickou odbornou terminologii
DEN 209.
Ochutnávka svatebního dortu z bílé čokolády, který bude mít 7. pater. No na ten se těšíme i my.
DEN 210.
Společné setkání u nás na prodejně, dořešení finální výzdoby a výběr svatebních květin
DEN 235.
Setkání s panem Pakostou z restaurace Valoria. Ten nám dal malinko zabrat. Přeci jenom jsme pro něj neznámá agentura a měl strach, aby vše dobře dopadlo. Ale nakonec jsme ho obměkčily.
DEN 250.
Další skypový rozhovor, ladění celého svatebního dne
DEN 263.
Ochutnávka svatebního menu. Snoubenci si nemohou z té vynikající nabídky vybrat. Nakonec volí vše – 8-mi chodové menu. Tím překvapí úplně všechny. Bude to výzva.
DEN 264.
Prohlídka místa obřadu a hostiny, přiletěl se podívat i ženich. Setkání s dalšími dodavateli
DEN 265.
Posíláme do Švédska kalkulaci a soupis svatebního dne k odsouhlasení, sestavujeme harmonogram
DEN 278.
Zkoušíme zjistit, zda lze z brněnského letiště vypravit letadlo pro zahraniční hosty
DEN 320.
Jdeme do finále – potvrzujeme, mailujeme, voláme a řešíme potřebné detaily
DEN 355.
Nespíme, nejíme, ladíme poslední přípravy. Jednu velkou výhodu to má – ručička na váze konečně ukazuje číslo, které se naposledy objevilo před mnoha lety:-)
DEN 362.
Rozvážíme na hotely harmonogramy a dárečky pro hosty. Do zámku najíždí kamiony, technici, montážníci, pokladači, mobilní WC. Vše pod dohledem nás a pana Pakosty
DEN 363.
Vyzvedáváme hosty na letišti, převážíme je do Lednice, pomáháme s ubytováním
DEN 364.
Hosty provázíme po Lednicko-valtickém areálu, navštívíme kolonádu Rajstna s nádhernou vyhlídkou do okolí. A šup do sklípku na dobré moravské vínko. Mezitím na zámku probíhají všechny potřebné práce, dekorujeme zámek. Jen nás překvapili silničáři, kteří i přes slib, že příjezd do Lednice uzavřou až v pondělí, silnici uzavřeli už v pátek. Takže jsme přilepené na telefonu a všem dodavatelům voláme, ať vyrazí dříve kvůli objížďce.
DEN D.
Vše je připraveno. Nevěsta se líčí, dekorace party stanu se dokončují, catering vaří a z nás už spadla poslední kapka nervozity. Hosté jsou uchváceni naší nejkrásnější památkou, prochází si nádherné prostory zámku a pak už se jen baví, ochutnávají všechny dobroty, fotí se, tancují, sledují ohňostroj. Jen to počasí ovlivnit neumíme a přichází jedna z největších bouřek roku 2016. Lednice je nejméně 10x bez proudu, ale hosté stan osvícený pouze svíčkami vnímají jako další přichystané překvapení.
DEN 366.
Hosty odváží autobus na letiště a novomanžele limuzína na svatební cestu. A my poklízíme a odjíždíme se konečně vyspat a radovat se z toho, že jsme mohly připravit nezapomenutelný svatební den.